0%
Caution: JavaScript execution is disabled in your browser or for this website. You may not be able to answer all questions in this survey. Please, verify your browser parameters.

Ringató marketingkommunikációja

 

Kedves Szülök! Köszönöm, hogy szántok néhány percet a kutatásomra! :)

Bicsák Melitta vagyok a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának kereskedelem és marketing alapszakos hallgatója. Szakdolgozatomat a Ringató program marketingkommunikációjáról írom. 

Kérdőívemmel szeretném felmérni, hogy miért jártok szívesen baba-mama programokra, a közösségi média böngészési szokásaitokat és véleményeteket  a Ringató programmal kapcsolatban.

A kérdőív kitöltése anonim és semmilyen kötelezettséggel nem jár. A benne szereplő információkat bizalmasan fogom kezelni!  

 

A kérdőív kitöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe.

There are 22 questions in this survey.
This survey is anonymous.

The record of your survey responses does not contain any identifying information about you, unless a specific survey question explicitly asked for it.

If you used an identifying access code to access this survey, please rest assured that this code will not be stored together with your responses. It is managed in a separate database and will only be updated to indicate whether you did (or did not) complete this survey. There is no way of matching identification access codes with survey responses.